El Club

INICIS

El club va néixer a voltants del 1990 gràcies a la inquietud de "Paco" Garcia i un grup de noies. Aquests participaven en una activitat extraescolar promoguda per l'Ajuntament de Sant Gregori. "Paco" Garcia va acabar formalitzant aquest grup de bàsquet juntament amb l'Agrupació Esportiva Sant Gregori.

Posteriorment, el 2004 neix el Club Bàsquet Sant Gregori i es formalitza com a tal, sota la presidència de Josep Font.

Han anat passant moltes cares noves a la junta, fins al dia d'avui, que trobem al capdavant del Club a Joan Fuentes.

ACTUALITAT

Actualment, el club compta amb 18 equips, dels quals 14 competeixen, i els 4 restants, són el capdavant de la nostra base i els veterans del club. Els equips estan repartits en diferents categories, on trobem:

• Sènior masculí
  • Sènior femení
  • Sots 25 masculí
  • Sots 25 femení
  • Sots 21 masculí
  • Júnior femení
  • Cadet masculí
  • Cadet femení
  • Preinfantil masculí
  • Mini masculí
  • Mini femení
  • Premini masculí
  • Premini femení lila
  • Premini femení negre
  • Escoleta de 2n
  • Escoleta de 1r
  • Psicobàsquet
  • Veterans

Una de les característiques més importants per a nosaltres és el fet d'apostar per la nostra base, que els jugadors que formem, s'ho passin bé mentre aprenen i puguin arribar, algun dia, a jugar als equips més grans del club.